İrem Sak: Boş yaşıyoruz!

İrem Sak: Boş yaşıyoruz!

Oyuncu İrem Sak önceki gün Akaretler'de yürüyüş yaparken görüntülendi. Pandemi yüzünden çok sıkıldığını söyleyen Sak, 'Boş yaşıyoruz!' dedi

2021.02.24 14:22 - Son Güncellenme: 2021.02.24 14:22 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
İrem Sak: Boş yaşıyoruz!

Son olarak SHOW TV'nin fenomen dizisi 'Çukur'da rol alan İrem Sak, Beşiktaş'tan Nişantaşı'na doğru yürürken objektiflere takıldı.

Ünlü oyuncu gazetecilerle ayaküstü sohbet etti.

Sak, 'Bu pandemi yüzünden boş yaşıyoruz, artık çok sıkıldım herşeyi özledim. Umarım en yakın zamanda bu virüsten kurtuluruz.' dedi.

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2021.02.24 14:22 - Son Güncellenme: 2021.02.24 14:22 - HABER MERKEZİ
A