İrem Derici 'varoş' sözüne çok kızdı
İrem Dericii, Best FM'deki 'Hipnoz' adlı programda çarpıcı açıklamalar yaptı.
2016.04.16 11:31 - Son Güncellenme: 2016.04.16 11:35 - Magazin - HABER MERKEZİ
Argo konuştuğu için kendisine 'varoş' denmesine sinirlenen İrem Derici şunları söyledi:
"Okuduğum okulları, gezdiğim ülkeleri, konuştuğum dilleri bilmiyorlar. Popçuyum, argo konuşuyorum diye 'varoş parayı gördü, bir tarafı kalktı' diyorlar. Babam Türkiye'nin en zengin reklamcıları arasında. Param hep vardı" dedi.