İrem Derici, hasta hasta sahneye çıktı
İrem Derici, önceki akşam Zeytinburnu Olivium AVM'de sahne aldı.
2022.04.04 11:50 - Son Güncellenme: 2022.04.04 11:55 - Magazin - HABER MERKEZİ
İrem Derici, önceki akşam Zeytinburnu Olivium AVM'de sahne aldı. Konsere hasta geldiğini söyleyen şarkıcı "3 saat önce evde yorgan döşek yatıyordum. Biraz serum yedim ve buraya geldim. Hatta serumu arabada aldım" dedi. Sahnede fıstık yeşili bir takım giyen ve saçlarına örgü yaptıran İrem Derici herkesin Ramazan ayını da kutladı.
