İran yine uzaya maymun gönderdi

İran yine uzaya maymun gönderdi

İran, bir kez daha uzaya maymun gönderdiğini duyurdu.

2013.12.14 15:25 - Son Güncellenme: 2013.12.14 15:28 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
İran yine uzaya maymun gönderdi
00:30 İran uzaya maymun göndermeye doymadı

İLGİLİ VİDEO

İran uzaya maymun göndermeye doymadı

Cumhurbaşkanı Hasan Ruhani, "Fargam" isimli maymunun sağlıklı olarak uzaydan dünyaya döndüğünü açıkladı. İran devlet kanalı ise içinde maymun bulunan uydunun yaklaşık 120 kilometre yüksekliğe çıktıktan sonra 15 dakika uzayda kaldığını ve başarılı bir şekilde geri döndüğünü bildirdi.

İran, 28 Ocak'ta "Öncü" isimli ilk araştırma uydusunu uzaya göndermişti. İran'ın ilk maymunlu uçuş programı, uydunun dünyaya dönmesinden sonra farklı bir maymuna ait görüntülerin yayınlanması nedeniyle soru işaretlerine yol açmıştı.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2013.12.14 15:25 - Son Güncellenme: 2013.12.14 15:28 - HABER MERKEZİ
A