İran'la 5+1 ülkeleri arasındaki teknik görüşmeler başladı
İran'ın nükleer programına ilişkin dördüncü tur teknik görüşmeler Cenevre'de başladı
2014.01.10 00:41 - Son Güncellenme: 2014.01.10 00:42 - Dünya - HABER MERKEZİ
Görüşmelere, Avrupa Birliği (AB) adına AB Dış İlişkiler ve Güvenlik Politikası Yüksek Temsilcisi Catherine Ashton'ın yardımcısı Helga Schmidt, İran adına ise İran Dışişleri Bakan Yardımcısı Abbas Arakçı katılıyor.
Basına kapalı görüşmelerde, İran'ın nükleer programına ilişkin 24 Kasım'da imzalanan anlaşmanın uygulanması konusundaki teknik detaylar ele alınıyor.
Teknik görüşmelerin ilk turu Viyana'da yapılmış, daha sonraki turlar Cenevre'de gerçekleştirilmişti. Görüşmelerin dördüncü turuna yarın da devam edilmesi bekleniyor.