İran komandolarını Suriye'ye gönderdi

İran komandolarını Suriye'ye gönderdi

İran, özel bir komando birliğini danışmanlık amacıyla Suriye'ye gönderdiğini açıkladı.

2016.04.04 15:17 - Son Güncellenme: 2016.04.04 15:18 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
İran komandolarını Suriye'ye gönderdi

İran Kara Kuvvetleri'ne bağlı koordinasyon birimi komutan yarımcısı Emir Ali Araste, Tasnim haber ajansına yaptığı açıklamada, 65. Tugay'a bağlı komando birliklerinin Suriye askerlerine danışmanlık yapmak üzere Suriye'ye gönderildiğini söyledi.

Araste, İran ve Suriye arasında daha önce yapılan askeri anlaşma kapsamında komandoların ülkeye gönderildiğini belirtirken, İran'ın Suriye'de kara birliği bulunmadığını yineledi.

İran basınına göre İranlı danışmanlar, IŞİD ve El Nusra ile bağlantılı terör örgütleriyle karşı yürüttükleri mücadelede Suriye ordusuna danışmalık yapacak.

Suriye'de daha önce de danışmanlık görevi yürüten bazı İrsnlı askeri yetkililerin çatışmalar sonucu hayatını kaybettiği haberleri basına yansımıştı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.04.04 15:17 - Son Güncellenme: 2016.04.04 15:18 - HABER MERKEZİ
A