İran'ın uranyum zenginleştirme hakkı tanındı

İran'ın uranyum zenginleştirme hakkı tanındı

5+1 Grubu, İran'ın uranyum zenginleştirme hakkını tanıdı. Haberi, bazı kaynaklara dayanarak İran'ın Pres TV kanalı duyurdu.

2013.11.23 11:54 - Son Güncellenme: 2013.11.23 11:54 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
İran'ın uranyum zenginleştirme hakkı tanındı

 

 

İran Dışişleri Bakanı Cevat Zarif, 5+1 Grubu ile yürütülen müzakerelerde son derece ciddi bir aşamaya geçildiğini ve taraflar arasında neredeyse tüm konularda mutabakata varıldığını ifade etti.

Zarif, gazetecilere yaptığı konuşmada "Çözüme ulaşılmamış sadece bir-iki konumuz kaldı. Anlaşma metnini üzerinde yoğunlaştık." açıklamasında bulundu.

Grubun (Rusya, Çin, ABD, İngiltere Fransa ve Almanya) İran ile nükleer programı konusunda yaptığı müzakerelerin

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2013.11.23 11:54 - Son Güncellenme: 2013.11.23 11:54 - HABER MERKEZİ
A