İran'dan ABD'ye: Bir telefondan daha fazlası gerekli

İran'dan ABD'ye: Bir telefondan daha fazlası gerekli

ABD Başkanı Barack Obama'nın, İran Cumhurbaşkanı Hasan Ruhani'yi telefonla arayarak 34 yıl sonra iki ülke liderleri arasındaki ilk görüşmeyi gerçekleştirmiş olmasının yankısı sürerken, Tahran'dan ilginç bir açıklama geldi.

2013.09.29 12:06 - Son Güncellenme: 2013.09.29 12:06 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
İran'dan ABD'ye: Bir telefondan daha fazlası gerekli

 

İran Dışişleri Bakan Yardımcısı Abbas Arakçı,  Fars haber ajansına yaptığı açıklamada, "ABD ile ilişkilerin normalleşmesi için Washington'un 'bir telefon görüşmesinden' daha fazlasını yapması gerektiğini" kaydetti. Arakçı, yapılması gerekenin, toplantılardan ve müzakerelerden de daha fazlası olduğunu belirtti.

Arakçı'nın açıklaması İran'daki sertlik yanlısı kesimin görüşmeye olan tepkilerini dindirmeye yönelik olarak yorumlandı. 

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2013.09.29 12:06 - Son Güncellenme: 2013.09.29 12:06 - HABER MERKEZİ
A