İplik fabrikası alevlere teslim oldu

İplik fabrikası alevlere teslim oldu

Adıyaman'ın Besni ilçesinde bir iplik fabrikasında yangın çıktı. Yangında dumandan etkilenen 3 işçi hastaneye kaldırıldı.

2016.04.15 19:53 - Son Güncellenme: 2016.04.15 19:53 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
İplik fabrikası alevlere teslim oldu

Edinilen bilgiye göre, Aşağı Sahran Mahallesi'nde Fatih Baba'ya ait iplik fabrikasının depo kısmında elektrik kontağından yangın çıktı. Yangın kısa sürede tüm fabrikayı sardı. Alevlerin yükselirken siyah duman gökyüzünü kapladı. Fabrikadaki işçilerin haber vermesi üzerine olay yerine gelen Besni Belediyesi İtfaiye ekipleri yeterli olmayınca Adıyaman'dan takviye ekip çağrıldı. İtfaiye ekiplerinin yangına müdahalesine iş makineleriyle yardımda bulunuldu. Fabrika işçileri de itfaiye ekiplerine yangını söndürmede yardımda bulunuyor.

Olay yerine gelen sağlık ekipleri dumandan etkilenen 3 işçiye ilk müdahaleyi yaparak ambulansla Besni Devlet Hastanesi'ne kaldırdı. Fabrikanın depo bölümündeki elyafların yanması nedeniyle alev yükselirken, itfaiye ekipleri yangını söndürme çalışmalarını sürdürüyor.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.04.15 19:53 - Son Güncellenme: 2016.04.15 19:53 - HABER MERKEZİ
A