İpekoğlu'ndan sistem vurgusu!

İpekoğlu'ndan sistem vurgusu!

PTT 1. Lig'de Kayseri Erciyesspor'u sahasında 3-1 yenerek liderliğini sürdüren Adanaspor'un teknik direktörü Engin İpekoğlu, "Önemli olan 3 puanı almaktı. Bunu başardığımız için futbolcularımızı kutluyoruz" dedi.

2016.03.08 08:57 - Son Güncellenme: 2016.03.08 08:57 - Spor - HABER MERKEZİ
A
İpekoğlu'ndan sistem vurgusu!

İpekoğlu, müsabakanın ardından düzenlenen basın toplantısında, hiçbir maçın kolay olmayacağını bildiklerini, bu zor karşılaşmada 3 puanı aldıklarını söyledi.

Karşılaşmayı 3-1 kazandıklarını ancak skorun daha da farklı olabileceğini ifade eden İpekoğlu, şöyle konuştu:

"Üçüncü golden sonra girmiş olduğumuz pozisyonlarda ciddiyetimizi koruyabilseydik herhalde farka giderdik. Önemli olan 3 puanı almaktı. Bunu başardığımız için futbolcularımızı kutluyoruz. Sonuç itibarıyla sistem takımıyız. Bu sistem içerisinde bütün oyuncularımız, kim oynarsa oynasın başarılı oldu. İnşallah bundan sonra da böyle devam eder."

İpekoğlu, daha fazla taraftarı tribünlerde görmek istediğini de sözlerine ekledi.   

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.03.08 08:57 - Son Güncellenme: 2016.03.08 08:57 - HABER MERKEZİ
A