İpekoğlu: 'Her iki takımın da işine yaramayan 1'er puanı oldu'

İpekoğlu: 'Her iki takımın da işine yaramayan 1'er puanı oldu'

Samsunspor Teknik Direktörü Engin İpekoğlu, 0-0 biten Denizlispor maçından alınan 1'er puanın iki takımın da işine yaramadığını savundu.

2017.12.10 18:04 - Son Güncellenme: 2017.12.10 18:05 - Spor - HABER MERKEZİ
A
İpekoğlu: 'Her iki takımın da işine yaramayan 1'er puanı oldu'

Üç puana ihtiyaç duyan iki takımın karşılaştığını dile getiren İpekoğlu, "Her iki takımın da işine yaramayan 1'er puanı oldu. Şampiyonluk hedefi ile yola çıkmış bir Samsunspor olarak, iç sahada çekmiş olduğumuz sıkıntıyı bir nebze olsun deplasmanda gidermek istiyorduk. Bunu başaramadık. Özellikle gol pozisyonlarında ciddi sıkıntılarımız var. Devre arasında gerekli takviyeleri inşallah yaparız diye düşünüyorum." şeklinde görüş belirtti.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2017.12.10 18:04 - Son Güncellenme: 2017.12.10 18:05 - HABER MERKEZİ
A