İnternetten otomobil almak isteyince dolandırıldı
Bursa'da internetten otomobil beğenen ve şahsa 350 TL kaparo ödeyen bir kişi dolandırıldı.
2013.07.16 11:02 - Son Güncellenme: 2013.07.16 11:03 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Edinilen bilgiye göre Mudanya ilçesi Eğitim Mahallesi'nde ikamet eden T.T., internet üzerinden araç bakmaya başladı. Kütahya ilinde satılığa çıkartılan bir aracı beğenen T.T. otomobil sahibi ile irtibata geçti. Araç sahibi ile anlaşan T.T. şahsa 350 TL kaparo gönderdi. Kütahya'ya gittikten sonra araç sahibinin telefonuna ulaşamayınca dolandırıldığını anlayan T.T. polise müracaat etti.
Polis, olayla ilgili soruşturma başlattı.