İnter'de mutlu olmayan Melo, Galatasaray'a dönmek istiyor

İnter'de mutlu olmayan Melo, Galatasaray'a dönmek istiyor

Seçime gidilmesi halinde yeniden yönetime girmek isteyen Albayrak'ın yokluğu fazlasıyla hissedilen ve İnter'de mutlu olmayan Melo'yu da getireceği ifade edildi.

2016.03.10 08:55 - Son Güncellenme: 2016.03.10 08:56 - Spor - HABER MERKEZİ
A
İnter'de mutlu olmayan Melo, Galatasaray'a dönmek istiyor

İnter'in sezon başında Roberto Mancini'nin ısrarı ile 3 milyon 750 bin euro ödeyerek kadrosuna kattığı Felipe Melo, yeniden Galatasaray yolunda...

Lazio maçında gördüğü kırmızı kart ve 3 maç ceza almasının ardından formasını kaptıran Brezilyalı oyuncunun, kaderi Roberto Mancini'ye bağlı.

Tecrübeli çalıştırıcının, Euro 2016 sonrasında İtalya Milli Takımı'nın başına geçmesi halinde Melo'nun, Milano ekibinde kalmasına imkansız gözüyle bakılıyor. Oynadığı dönemde Galatasaraylı taraftarların sevgilisi haline gelen Felipe Melo'nun Abdurrahim Albayrak'la yaptığı görüşmede dönmek için nabız yokladığı ifade edildi. Albayrak'ın ise Melo'ya, Nisan ayında seçim olabileceğini yeni yönetimde yer aldığı takdirde kendisini kesinlikle yeniden G.Saray'a getireceğini söylediği bildirildi.

Denizli istemedi
İtalyan basınının eleştirilerinden bunalan Melo'nun devre arasında Abdurrahim Albayrak'ı arayarak, dönmeye hazır olduğunu ilettiği ama başkan Dursun Özbek ve teknik direktör Mustafa Denizli'nin Brezilyalı oyuncuyu, kesinlikle istemedikleri bildirildi.

Melo'nun alternatifleri hazır
Melo'nun görev yaptığı bölgede Medel ve sezon başında 30 milyon euro'ya transfer edilen Kondogbia'nın başarılı performansları dikkat çekiyor. İtalyan ekibinin gelecek sezon için aynı bölgede oynayan Sevilla'dan Banega ve Sampdoria'dan Soriano ile ilgilenmesi Melo'nun gözden çıkarıldığı iddialarını güçlendiriyor. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.03.10 08:55 - Son Güncellenme: 2016.03.10 08:56 - HABER MERKEZİ
A