İnsülin iğnesiyle intihar

İnsülin iğnesiyle intihar

ANTALYA'nın Alanya İlçesi'nde 55 yaşındaki Ahmet Akıncı, yüksek doz insülin iğneleriyle intihar etti.

2013.07.31 14:20 - Son Güncellenme: 2013.07.31 14:21 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
İnsülin iğnesiyle intihar

 

Olay, dün saat 23.00 sıralarında Güllerpınarı Mahallesi Kaptaner Sokak'ta meydana geldi. Eşinden ayrı olan ve kız kardeşiyle aynı evde yaşayan Ahmet Akıncı, evde yalnız olduğu sırada, diyabet hastaları tarafından kullanılan 11 adet insülin iğnesini vucuduna yaptı. İntihar eden Akıncı'nın cesedi, evde kardeşi tarafından bulundu.

Cumhuriyet savcısının talimatıyla Akıncı'nın cenazesi kesin ölüm nedeninin tespiti için otopsi yapılmak üzere Adli Tıp Kurumu Antalya Grup Başkanlığı'na gönderildi.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.07.31 14:20 - Son Güncellenme: 2013.07.31 14:21 - HABER MERKEZİ
A