İnönü'de taraftarlar sahaya indi

İnönü'de taraftarlar sahaya indi

İnönü Stadı'nda oynanan Beşiktaş - Galatasaray maçının son dakikalarında ortalık fena karıştı. Taraftarlar sahaya girdi, Eboeu'ye saldırdılar, kameramana koltuk attılar...

2012.04.16 22:41 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
A
İnönü'de taraftarlar sahaya indi

Galatasaray'ın deplasmanda Beşiktaş'ı 2-0'lık skorla mağlup ettiği derbi mücadelesinin son dakikalarında ortalık fena karıştı.

Hakem Hüseyin Göçek'in verdiği kararları protesto eden Beşiktaşlı taraftarlar, Aydın Yılmaz'ın attığı gol sonrasında iyice sinirlendi.

Son bölümde birçok taraftar sahaya girdi. İçlerinden biri Eboue'ye saldırmak istedi. Sabri'nin son müdahalesi ile ayağı kayarak yere düşünce görevliler tarafından yakalandı.

Beşiktaşlı taraftarların öfkesi dinmek bilmedi. 90+2. dakikada mücadele 5 dakika durdu. Tribünlerden LİG TV kameramanının başına koltuk atıldı.

5 dakikalık aranın ardında Hüseyin Göçek maçı devam ettirdi.. Mücadelenin son düdüğü sonrasında polisler hakemlerin etrafını çevirerek soyunma odasına gitmelerine yardımcı oldu.

Siyah-beyazlı takımın en az 2 maç ceza alması bekleniyor.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2012.04.16 22:41 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A