"İngiltere ve Avrupa'da en iyi olacağız"
Chelsea karşısında takımının beraberlik golünü atan Hollandalı, Kırmızı Şeytanlar'ın geleceği hakkında umutlu konuştu...
2014.10.27 17:56 - Son Güncellenme: 2014.10.27 17:56 - Spor - HABER MERKEZİ
Manchester United'ın Chelsea ile 1-1 berabere kaldığı maçta takımının son dakikadaki beraberlik golünü atan Robin van Persie, United'ın yakında en iyisi olcağını iddia etti.
Kılübün resmi internet sitesine konuşan Hollandalı, "Bu takımdaki herkes United'ın şampiyonluğa oynadığının farkında. Pazar günü Chelsea'ye karşı bunu çok iyi gösterdik. İngiltere'nin en iyisi olacağız. Bence hatta Avrupa'nın da en iyisi olabiliriz." dedi.
United'ın günden güne iyiye gittiğini beliren Van Persie, menajer Louis van Gaal'in kendisini gol sevinci hakkında eleştirmesi konusunda da açıklamalarda bulundu.
Bilindiği üzere takımın hocası Louis van Gaal, Van Persie'nin formasını fırlattığı gol sevinci için 'aptalca' bir gol kutlaması demişti.
Golcü oyuncu sevinci hakkında, "Bu formanın ağırlığını çok iyi biliyorum fakat bazen öyle bir an yaşıyorsunuz ki patlama anı oluyor. Ben de attığım golde kendime engel olamadım." ifadelerini kullandı.
Yıldız oyuncu son olarak Chelsea'ye kaydettiği golde kariyerinin en önemli dakikalarından birini yaşadığını söyledi.