İngiltere'de yeni sezon fikstürü çekildi

İngiltere'de yeni sezon fikstürü çekildi

İngiltere Premier Lig'de 2014-2015 sezonunun fikstürü çekildi.

2014.06.18 12:07 - Son Güncellenme: 2014.06.18 12:07 - Spor - HABER MERKEZİ
A
İngiltere'de yeni sezon fikstürü çekildi

 16 Ağustos tarihinde başlayacak olan yeni sezonun ilk haftasında son şampiyon Manchester City Newcastle United deplasmanına çıkacak.

Manchester United ise, yeni teknik direktörü Hollandalı Louis van Gaal yönetiminde Swansea City ile evinde karşılaşacak. Liverpool da sezonu Anfield'da açacak ve takımın başına Ronaldo Koeman'ı getiren Southampton'ı konuk edecek.

Jose Mourinho'nun Chelsea'si, ligin yeni ekibi Burnley ile deplasmanda oynayacağı maçla sezona merhaba diyecek.

Sezonun ilk haftasında iki tane de Londra derbisi oynanacak ve Arsenal Crystal Palace'ı, West Ham da Tottenham'ı konuk edecek.

İkinci haftada ise sezonun ilk dev maçı sahne alacak ve Manchester City ile Liverpool kapışacak.

İlk Merseyside derbisi Liverpool ile Everton arasında 27 Eylül'de Anfield'da oynanacak. Manchester derbisi de Etihad Stadı'nda 1 Kasım'da sahne alacak.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2014.06.18 12:07 - Son Güncellenme: 2014.06.18 12:07 - HABER MERKEZİ
A