İnfaz koruma memuru parkta tabancayla intihar etti

İnfaz koruma memuru parkta tabancayla intihar etti

Eskişehir'de 46 yaşındaki infaz koruma memuru Taner Demir parkta tabancayla kendi kendini vurarak intihar etti.

2016.07.26 01:38 - Son Güncellenme: 2016.07.26 01:38 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
İnfaz koruma memuru parkta tabancayla intihar etti
01:42 İnfaz koruma memuru parkta tabancayla intihar etti

İLGİLİ VİDEO

İnfaz koruma memuru parkta tabancayla intihar etti

Hoşnudiye Mahallesi Acıbadem Hastanesi karşısındaki parkta akşam saatlerinde meydana gelen olayda Bilecik'in Bozüyük İlçesindeki AçıkCezaevi'nde infaz koruma memuru olarak görev yapan Taner Demir tabancasını kafasına dayayarak ateşledi. Ağır yaralanan Demir vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine gelen 112 ambulansıyla Eskişehir Osmangazi Üniversitesi (ESOGÜ) Hastanesi'ne kaldırıldı. Demir, doktorların çabasına rağmen kurtarılamadı. 

Olayla ilgili soruşturma sürerken arkadaşları, Taner Demir'in evli olduğu, ancak herhangi bir sorununun olup olmadığını bilmediklerini söylediler.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.07.26 01:38 - Son Güncellenme: 2016.07.26 01:38 - HABER MERKEZİ
A