İnegölsporlu futbolcular 'Demokrasi nöbetine' katıldı
DARBE girişimi ardından düzenlenen 'Demokrasi mitinglerine' İnegölspor'dan destek geldi.
2016.07.30 13:16 - Son Güncellenme: 2016.07.30 13:17 - Spor - HABER MERKEZİ
Kulüp tesislerinde dün akşam yapılan idman ardından takım otobüsü ile İnegöl Belediyesi önündeki 'Demokrasi mitingine 'gelen İnegölspor yönetimi ve futbolcular ellerinde Türk Bayrakları ile sahneye çıktı.
KAPTAN KEMAL KONUŞTU
Sahnede konuşma yapan İnegölspor kaptanı Kemal Hastürk, şöyle dedi:
"15 Temmuz gecesi gerçekleşen hain saldırıda hayatını kaybeden tüm şehitlerimize Allah'tan rahmet diliyorum. Çok güzel ülkemiz var. Bizler gördük ki birlik ve beraberlik adına vücudunu siper eden askerlerimizi vatandaşlarımızı gördük. Bizi kimsenin bölemeyeceğini bu vatan uğrunu elimizden ne geliyorsa yapacağımızı tekrardan gördük. Bizler İnegölspor ailesi olarak futbolcu arkadaşlarım olarak, milli birlik içerisinde sizlerle beraber olmaktan dolayı büyük mutluluk ve kıvanç duyuyoruz."