İnegölspor Bilal'in sözleşmesini uzattı
SPOR Toto 2'nci Lig takımlarından İnegölspor'un yönetimi, iç transferde sözleşmesi devam eden defans oyuncusu Bilal Özdemir'in mukavelesini 1 yıl daha uzattı.
2014.06.16 17:08 - Son Güncellenme: 2014.06.16 17:08 - Spor - HABER MERKEZİ
İmza töreninde konuşan yönetici Bülent Tanrıkulu, "Bilal, İnegöllü bir kardeşimiz. Kendisiyle anlaştığımız için çok mutluyuz. Bilal'in gösterdiği fedakârlıktan dolayı kendisine ayrıca teşekkür ediyorum" dedi.
Sözleşmesi 1 yıl daha uzatılan Bilal Özdemir ise İnegölspor'da bulunmaktan çok mutlu olduğunu, bu sezon hedefledikleri PTT 1'inci Ligi'ne çıkacaklarını söyledi.