İnegöl futbolcularından Bektaş'a ziyaret
08-11 Nisan 2013 tarihleri arasında Türkiye Yıldızlar Yarı Final Futbol karşılaşmaları için Kastamonu'ya gelen İnegöllü futbolcular Vali Erdoğan Bektaş'ı makamında ziyaret etti.
2013.04.10 18:25 - Son Güncellenme: 2013.04.10 18:25 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Vali Bektaş'ın daha önceden Bursa'nın İnegöl ilçesinde Kaymakamlık görevinde bulunması nedeniyle İnegöl İshak Paşa İlköğretim Okulu Futbol Takımı ziyaret gerçekleştirdi.
İnegöl İshak Paşa İlköğretim Okulundan 16 sporcu, Beden Eğitimi Öğretmeni Caner Taban, Müdür Yardımcısı Yusuf İşgören'in ziyaretinden dolayı teşekkür eden Vali Bektaş, futbolculara başarılar dileyerek takımın aldığı galibiyetlerden dolayı tebrik etti ve hatıra fotoğrafı çektirdi.