İnegöl'de silahlı dehşet
İnegöl ilçesinde 3 kişi arasında çıkan silahlı kavgada bir kişi yaralandı
2012.03.09 08:43 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Alınan bilgiye göre, Yaşar Y. ve Samet Ö. daha önce aralarında husumet bulunduğu öğrenilen Serhat Ö. ile Mahmudiye Mahallesi Sümbül Sokak'ta karşılaştı. Taraflar arasında tartışma çıkması üzerine Yaşar Y, otomobilinde bulunan ve ''kesme'' diye tabir edilen tüfeği alarak Serhat Ö'yü bacaklarından vurdu.
Daha sonra henüz plakası belirlenemeyen otomobile binen Yaşar Y, ve Samet Ö, olay yerinden kaçtılar.
Serhat Ö, olay yerine çağrılan 112 Acil Servis ekibi tarafından İnegöl Devlet Hastanesine kaldırıldı.
Olayla ilgili soruşturma sürdürülüyor.