İnegöl'de maç sonu olaylar çıktı!

İnegöl'de maç sonu olaylar çıktı!

İNEGÖL'de oynanan İnegölspor-Göztepe karşılaşması sonrasında her iki takım taraftarları birbirlerine taş attı. Çevik kuvvet ekiplerinins müdahalesiyle olaylar yatıştırılırken İzmir'den gelen Göztepe taraftarlarını taşıyan otobüsler, polis eskortluğunda il dışına çıkartıldı.

2013.09.15 20:06 - Son Güncellenme: 2013.09.15 20:07 - Spor - HABER MERKEZİ
A
İnegöl'de maç sonu olaylar çıktı!

İnegöl'de oynanan sarı ve kırmızı kartların sıkça gösterildiği karşılaşmanın saha içerisindeki gerginliği saha dışına da yansıdı. İnegölspor'un 1-0 galibiyeti ile sona eren karşılaşmanın ardından  Göztepe taraftarları güvenlik güçleri tarafından otobüslerine bindirildi. İzmir'e gitmek için yola çıkan sarı kırmızılı taraftarları taşıyan otobüs Yeni Hastane önünde İnegölsporlu taraftarlar tarafından taşlandı. Bunun üzerine Göztepe taraftarları da otobüsten inerek İnegöllülere karşılık verdi. Polis TOMA'larla olaylara müdahale etmek için bekletildi. Çevik kuvvet ekipleri Göztepeli taraftarları otobüslere bindirerek kent dışına kadar eskortluk yaptı. 

 

 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.09.15 20:06 - Son Güncellenme: 2013.09.15 20:07 - HABER MERKEZİ
A