İnegöl Belediyespor Gomez'i kadrosuna kattı

İnegöl Belediyespor Gomez'i kadrosuna kattı

TÜRKİYE Erkekler Voleybol Ligi takımlarından İnegöl Belediyespor, Yunanistan'ın PAOK takımından pasör çaprazı Ernardo Gomez'i transfer etti.

2015.08.26 15:56 - Son Güncellenme: 2015.08.26 15:56 - Spor - HABER MERKEZİ
A
İnegöl Belediyespor Gomez'i kadrosuna kattı

İnegöl Belediyespor Kulüp tesislerinde düzenlenen imza törenine Belediye Başkanı ve İnegöl Belediyespor Başkanı Alinur Aktaş, Teknik Başkan yardımcısı Furkan Baştürk ile yönetici Harun Ergün katıldı.

Belediye ve İnegöl Belediyespor Başkanı Aktaş, "Venezuela Milli takım oyuncusu Ernardo Gomez'i transfer ederek kadromuza 3'üncü yabancı oyuncu transferini yaptık. 33 yaşında, 300 defa milli olmuş, 6 yılda takım kaptanlığı yapmış. 2008-2009 sezonunda şampiyon olan Fenerbahçe'de, 2011-2012'de Ziraat Bankası'nda, geçen yılda Yunanistan'ın PAOK takımında ilk şampiyonluğu yaşamış değerli bir isim" dedi. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2015.08.26 15:56 - Son Güncellenme: 2015.08.26 15:56 - HABER MERKEZİ
A