İnegöl Belediyespor, Fenerbahçe'yi yendi
Voleybol Efeler Ligi ekiplerinden İnegöl Belediyespor'un ev sahipliğinde düzenlenen Mobilya Kupası sona erdi.
2018.10.06 16:43 - Son Güncellenme: 2018.10.06 16:44 - Spor - HABER MERKEZİ
İnegöl Gençlik Hizmetleri Spor Salonu'nda gerçekleştirilen turnuvanın üçüncü gün maçında İnegöl Belediyespor ile Fenerbahçe takımları karşı karşıya geldi.
İlk iki seti 25-23'lük skorlarla kazanarak 2-0 öne geçen Fenerbahçe karşısında daha sonra toparlanan İnegöl Belediyespor, 26-24, 25-21 ve 15-10'luk setlerle sahadan 3-2 galip ayrılmayı başardı.
Halkbank ile Maliye Piyango takımları ise 9 Ekim Salı günü Süper Kupa'da karşı karşıya gelecek olmaları nedeniyle aralarındaki müsabakayı oynamadan Ankara'ya döndü.