İnegöl Belediyespor Antrenörü Zoroğlu: "Hedef maçlarımızdan birine çıkacağız"
Voleybol Efeler Ligi'nde 4 Şubat Cumartesi günü Maliye Piyango ile karşılaşacak İnegöl Belediyespor'un antrenörü Levent Zoroğlu, maçı kazanarak, üst grupla aralarındaki mesafeyi korumak istediklerini söyledi.
2017.02.02 14:47 - Son Güncellenme: 2017.02.02 14:47 - Spor - HABER MERKEZİ
İLGİLİ VİDEO
İnegöl Belediyespor Antrenörü Zoroğlu: "Hedef maçlarımızdan birine çıkacağız"
Zoroğlu, yaptığı açıklamada, Maliye Piyango karşısında hedef maçlarından birine çıkacaklarını belirtti.
Zorlu karşılaşmadan galibiyetle ayrılmak istediklerini ifade eden Zoroğlu, şöyle konuştu:
"Önümüzde Maliye Piyango maçı var. Hedef maçlarımızdan birine çıkacağız. Tokat Belediye Plevne maçını alarak alttaki gruptan koptuğumuzu düşünüyorum. Play-off yolunda iyi bir yerde bitirmek için güzel bir galibiyet olacak inşallah. Coşkulu bir seyirciyle herkese buranın bir voleybol şehri olduğunu göstermek istiyoruz. Herkesi maçımıza bekliyoruz."