İnegöl Belediyespor Antrenörü Zoroğlu: "Hedef maçlarımızdan birine çıkacağız"

İnegöl Belediyespor Antrenörü Zoroğlu: "Hedef maçlarımızdan birine çıkacağız"

Voleybol Efeler Ligi'nde 4 Şubat Cumartesi günü Maliye Piyango ile karşılaşacak İnegöl Belediyespor'un antrenörü Levent Zoroğlu, maçı kazanarak, üst grupla aralarındaki mesafeyi korumak istediklerini söyledi.

2017.02.02 14:47 - Son Güncellenme: 2017.02.02 14:47 - Spor - HABER MERKEZİ
A
İnegöl Belediyespor Antrenörü Zoroğlu: "Hedef maçlarımızdan birine çıkacağız"
01:52 İnegöl Belediyespor Antrenörü Zoroğlu: "Hedef maçlarımızdan birine çıkacağız"

İLGİLİ VİDEO

İnegöl Belediyespor Antrenörü Zoroğlu: "Hedef maçlarımızdan birine çıkacağız"

 Zoroğlu, yaptığı açıklamada, Maliye Piyango karşısında hedef maçlarından birine çıkacaklarını belirtti.

Zorlu karşılaşmadan galibiyetle ayrılmak istediklerini ifade eden Zoroğlu, şöyle konuştu:  

"Önümüzde Maliye Piyango maçı var. Hedef maçlarımızdan birine çıkacağız. Tokat Belediye Plevne maçını alarak alttaki gruptan koptuğumuzu düşünüyorum. Play-off yolunda iyi bir yerde bitirmek için güzel bir galibiyet olacak inşallah. Coşkulu bir seyirciyle herkese buranın bir voleybol şehri olduğunu göstermek istiyoruz. Herkesi maçımıza bekliyoruz." 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2017.02.02 14:47 - Son Güncellenme: 2017.02.02 14:47 - HABER MERKEZİ
A