İnegöl Belediyespor'a şampiyonluk yemeği
Adını Acıbadem Voleybol Ligi'ne yazdıran İnegöl Belediyespor erkek voleybol takımına şampiyonluk yemeği verildi.
2013.04.24 17:35 - Son Güncellenme: 2013.04.24 17:35 - Spor - HABER MERKEZİ
İşadamı Salim Kaplan sponsorluğunda takıma şampiyonluk yemeği verildi. Şampiyonluk yemeğine Belediye Başkanı Alinur Aktaş, İnegöl Belediyespor Başkanı Âdem Tayyar, teknik heyet ve oyuncular katıldı. Aktaş, Kaplan'a teşekkür ederek, Belediyespor'un hedefine ulaştığını söyledi.