İnegöl Anadolu Lisesi'nden kermes

İnegöl Anadolu Lisesi'nden kermes

Bursa'nın İnegöl ilçesinde, Anadolu Lisesi'nde Okul Aile Birliği tarafından gıda ve yiyecek kermesi düzenlendi.

2013.04.19 12:30 - Son Güncellenme: 2013.04.19 12:30 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
İnegöl Anadolu Lisesi'nden kermes

 

Okulun kantininde düzenlenen kermesinin açılışına Belediye Başkan Yardımcısı Yusuf Şen, Milli Eğitim Müdürü Mehmet Baştürk ile öğretmenler ve veliler katıldı. Anadolu Lisesi Müdürü Orhan Atan, "Okul Aile Birliği'mizin düzenlediği kermesimizi bugün açıyoruz. Kermesin düzenlenmesinde emeği geçenlere teşekkür ediyorum" diye konuştu.

 

Öncelikle kermesin düzenlenmesinde katkısı olan herkese teşekkür eden Milli Eğitim Müdürü Mehmet Baştürk ise, "Bu gibi faaliyetlerin okullarımızın büyük bir ihtiyacını karşıladığını, eğitim ve öğretim çalışmalarına kaynak sağladığını biliyoruz. Bundan dolayı kermesin açılmasında emeği geçen başta Okul Aile Birliği olmak üzere okul idaresine, öğretmenlere ve velilerimize teşekkür ediyorum" dedi.

 

Daha sonra velilerinin katkılarıyla hazırlanan gıda maddeleri satışa sunuldu. Törene katılanlara çeşitli yiyecek ve içecekler ikram edildi.

 

 

 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2013.04.19 12:30 - Son Güncellenme: 2013.04.19 12:30 - HABER MERKEZİ
A