İncir toplamak için çıktığı ağaçtan düşen adam öldü

İncir toplamak için çıktığı ağaçtan düşen adam öldü

Bursa'da bir güvenlik görevlisi, incir toplamak için çıktığı ağaçtan düşerek hayatını kaybetti.

2012.09.18 11:22 - Son Güncellenme: 2012.09.18 11:22 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
İncir toplamak için çıktığı ağaçtan düşen adam öldü

Edinilen bilgiye göre, 5 Eylül'de merkez Osmangazi İlçesi Kayhan Mahallesi Yeni Cumhuriyet Caddesi yanında bulunan ağaca incir toplamak için çıkan 43 yaşındaki Cahit Esen, bir anda dengesini kaybederek düştü. Ağır yaralı olarak Devlet Hastanesi'ne kaldırılan iki çocuk babası Esen, günlerdir süren ölüm kalım savaşına yenik düştü.
Savcılık Esen'in ölümünü şüpheli buldu. 5 gün sonra doğum günü olan Cahit Esen'in cesedi, kesin ölüm sebebinin tespiti için Adli Tıp Kurumu'na kaldırıldı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.09.18 11:22 - Son Güncellenme: 2012.09.18 11:22 - HABER MERKEZİ
A