'İnatla, göğüslerin silikon diyorlar'
Manken Özge Ulusoy estetik yaptırdığı iddialarıyla ilgili konuştu.
2016.02.02 09:37 - Son Güncellenme: 2016.02.02 09:38 - Magazin - HABER MERKEZİ
Özge; "Sizde estetik var mı?" sorusuna şu cevabı verdi; "Yok ama karşı da değilim. Zamanı gelince de yaptıracağım. Geçenlerde biri "şakağına estetik yaptırmışsın" yazmış Instagram'a. Şakak estetiğini ilk kez duydum o abla sayesinde. "Çeneni yaptırdın" diyorlar, "burnunu yaptırdın" diyorlar. Sevmeseydim burnumu yaptırırdım zaten. Zamanı gelince botoks da dolgu da hepsini yaptıracağım. İnatla göğüslerin silikon diyorlar. Ama ben fıtık ameliyatı bile olmadım, bademciğim hâlâ duruyor. İnanmayanlar annemle ablama bakabilir. Biz bayağı memeli bir aileyiz."