İman Casablanca: Setlerde ırkçılık yapıyorlar

İman Casablanca: Setlerde ırkçılık yapıyorlar

9 yıldır Türkiye'de yaşayan Faslı İman Casablanca, setlerde ırkçılık yapıldığını söyledi. İman Casablanca, "Türkiye aşığıyım ve burada yaşayabilmek için direniyorum" dedi. İşte İman Casablanca'nın çok konuşulacak açıklamaları...

2023.01.26 08:33 - Son Güncellenme: 2023.01.26 08:33 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
İman Casablanca: Setlerde ırkçılık yapıyorlar

Dokuz yıldır Türkiye'de yaşayan, 'Uykusuzlar Kulübü' ve 'Baraj' dizilerinde oynayan Faslı İman Casablanca, setlere bombayı bıraktı!

Sektörde hem ırkçılığa hem de sözlü şiddete maruz kaldığını belirtip "Türkiye'yi ve Türk halkını çok seviyorum. Ama Arap kökenli olduğum için tüm projelerde diğer oyuncular tarafından dışlandım."

"Adın İman değil de Anna ya da Christina olsaydı bütün iş kapıları sana açılırdı' dediler. Amerika'da kalsaydım şimdi Hollywood'da oynuyor olacaktım" dedi.

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2023.01.26 08:33 - Son Güncellenme: 2023.01.26 08:33 - HABER MERKEZİ
A