İmamoğlu paylaştı: Kimsenin dayısı yok, liyakat var
İBB'ye zabıta alımına ilişkin Twitter'dan bir paylaşımda bulunan İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu, "Kimsenin dayısı yok, liyakat var" dedi.
2021.02.10 23:40 - Son Güncellenme: 2021.02.10 23:42 - Siyaset - HABER MERKEZİ
İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu, sosyal medya hesabından personel alımına ilişkin paylaşım yaptı.
İmamoğlu yaptığı paylaşımda "İBB'ye zabıta alımı da tamamen açık duyuru ve şeffaf sınavlarla gerçekleşiyor. Özenle yaptığımız alımların yarısı da kadınlar olacak" ifadelerini kullandı.
Paylaştığı videoda iş başvurusunda bulunan ve işe alınan vatandaşların sözlerine yer veren İmamoğlu "Kimsenin dayısı yok, liyakat var" dedi.