İmam ahşaptan cami yaptı

İmam ahşaptan cami yaptı

Giresun'da bir cami imamı, yedi ay boyunca çalışarak Sultan Ahmet Camii'nin 1/75 ölçeğinde maketini yaptı.

2013.09.29 12:37 - Son Güncellenme: 2013.09.29 12:37 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
İmam ahşaptan cami yaptı


 

Tamamen ahşaptan yaptığı Sultan Ahmet Camii maketini 1-7 Ekim Camiler ve Din Görevlileri Haftası'nda sergilemek istediğini belirten İmam İsmail Konal, bundan sonraki hedefinin Süleymaniye Camii olduğunu söyledi.

Giresun'da, bir camide imamlık yapan İsmail Konal, küçüklüğünden beri el sanatlarına meraklı olduğunu belirterek şöyle konuştu: "Bu güne kadar çeşitli ahşap maketler, oyuncaklar yaptım. Ancak, ilk defa bir cami maketi yapmayı başardım. Ben mimar ya da mühendis değilim ancak Sultan Ahmet Camii'nin krokilerini projelerini internet ortamında inceledim. Birkaç defa gidip fotoğraflarını çektim. Sonunda bire bir aynısının 1/75 ölçeğinde maketini yapmayı başardım. Bundan sonra Süleymaniye ve Selimiye camilerinin maketini yapmayı planlıyorum. Maketi, 1-7 Ekim Camiler ve Din görevlileri Haftası'nda merkez camilerimizin birinde veya Can Akengin Sanat Galerisi'nde halkın beğenisine sunacağız."

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.09.29 12:37 - Son Güncellenme: 2013.09.29 12:37 - HABER MERKEZİ
A