İller Bankası'ndan Büyükşehir'e 54 milyon lira

İller Bankası'ndan Büyükşehir'e 54 milyon lira

İller Bankası ve Büyükşehir Belediye Payları'nı açıkladı.

2012.03.06 13:14 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Ekonomi - HABER MERKEZİ
A
İller Bankası'ndan Büyükşehir'e 54 milyon lira

Maliye Bakanlığı '2012 Yılı Aylık İller Bankası ve Büyükşehir Belediye Payları'nı açıkladı. Erzurum Büyükşehir Belediyesi'ne, ocak ayında 3.6 milyon, şubat ayında 4.4 milyon TL olmak üzere, bu yılın ilk iki ayında 8 milyon TL pay aktarıldı. Erzurum Büyükşehir Belediyesi şubat ayı payı, ocak ayına göre yüzde 20 oranında artış gösterdi.

ERZURUM'UN PAYI

Türkiye Toplamında Erzurum'un Büyükşehir Belediyesi payı ocak ayında yüzde 0.51, şubat ayında Yüzde 0.50, toplamda ise yüzde 0.51 olarak belirlendi. Yılın ilk iki ayında Büyükşehir Belediyesi bazında, Adana 34.7, Ankara 209.9, Antalya 26.1, Bursa 54.2, Diyarbakır 16.2, Erzurum 8. Eskişehir 16.8, Gaziantep 23.5. İstanbul 752.2, İzmir 213.5, Kayseri 21.7, Kocaeli

114.4, Konya 24.1, Mersin 35.8, Sakarya 10.6, Samsun 15 milyon TL pay aldı.

Diğer Ekonomi Haberleri için tıklayın


2012.03.06 13:14 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A