"İlk yarı 0-0 bitse..."

"İlk yarı 0-0 bitse..."

Kayseri Erciyesspor Teknik Sorumlusu İbrahim Uzunca yedikleri ilk gole kadar karşılaşmanın ortada gittiğini dile getirdi.

2016.03.08 08:48 - Son Güncellenme: 2016.03.08 08:48 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"İlk yarı 0-0 bitse..."

Rakiplerine çok pozisyon vermediklerini, futbolcularının ellerinden geleni yaptığını belirten Uzunca, şunları kaydetti:

"İlk yarıyı 0-0 bitirsek böyle olmazdı, farklı olurdu. İkinci golü yemesek daha farklı olurdu. Arka arkaya güçlü takımlarla oynadık. Önümüzdeki maçlara bakıyoruz. Adanaspor'u tebrik ediyorum. Haftalardır rakibimizi çalıştık. Futbol bu. İlk golü yiyene kadar iki taraf için giden gelen bir oyundu. Adanaspor'un sezon başından beri yaptığı bu oyun sistemi. Bunu çözemeyip hata yaptığınızda böyle bir skorla karşılaşabiliyorsunuz."

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.03.08 08:48 - Son Güncellenme: 2016.03.08 08:48 - HABER MERKEZİ
A