İlk trijenerasyon hastanemiz açılıyor

İlk trijenerasyon hastanemiz açılıyor

Enerjisini kendi üreten yeni nesil trijenerasyon sistemli ilk kamu hastanesi, yarın Başbakan Erdoğan'ın katılacağı törenle açılacak.

2012.09.16 12:35 - Son Güncellenme: 2012.09.16 12:36 - Sağlık - HABER MERKEZİ
A
İlk trijenerasyon hastanemiz açılıyor

Sağlık Bakanlığı ile Başbakanlık Toplu Konut İdaresi Başkanlığı (TOKİ) arasında imzalanan protokolle yapımı tamamlanan, Türkiye'nin enerjisini kendi üreten yeni nesil trijenerasyon sistemli ilk kamu hastanesi, Manisa Turgutlu'da yarın açılıyor.
AA muhabirinin TOKİ yetkililerinden aldığı bilgiye göre, TOKİ'nin Turgutlu'da inşa ettiği hastane, hem bölgede yaşayanların sağlığına hem de çevre sağlığına katkıda bulunacak.
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın katılacağı törenle açılışı yapılacak 300 yataklı hastanede, trijenerasyon sistemiyle, doğalgaz kullanılarak elektrik enerjisi üretilecek.
Sistemle yılda yaklaşık 2,5 milyon liralık tasarruf sağlanacak.

Diğer Sağlık ve Beslenme Haberleri için tıklayın


2012.09.16 12:35 - Son Güncellenme: 2012.09.16 12:36 - HABER MERKEZİ
A