İlk kez silahlı yürüyüş yaptılar
Şırnak'ın İdil ilçesinde PKK'nın gençlik yapılanması olarak bilinen Yurtsever Devrimci Gençlik Hareketi üyeleri bölgede ilk defa silahlı yürüyüş yaptı.
2015.01.26 14:53 - Son Güncellenme: 2015.01.26 14:54 - Güncel - HABER MERKEZİ
İdil ilçesi Turgut Özal Mahallesi'nde Kanton ilan ettikleri bölgede sözde siyasi eğitim alan YDG-H üyeleri, Alanya Caddesi'ne çıkarak silahlı yürüyüş yaptı. PKK'nın şehirlerdeki asayiş birimi olduklarını ileri süren YDG-H üyeleri sözde askeri tören düzenledi. Silahlarla yürüyüş yapan YDG-H üyeleri PKK'lılar için kurulan taziye çadırını ziyaret etti. Yürüyüşe katılanlar sözde KCK ve PKK bayrakları eşliğinde sloganlar attı. Grup daha sonra yine silahlı yürüyüş şeklinde mahalle arasına girerek gösteri yaptı.