İlk aday Bekir Ön konuştu, yarın da Raşit Barışıcı Özlüce'ye gidecek

İlk aday Bekir Ön konuştu, yarın da Raşit Barışıcı Özlüce'ye gidecek

Bursaspor'da başlayan olağanüstü genel kurul süreciyle ilgili sıcak gelişmeler yaşanıyor. 2 isim, aday olacaklarını açıkladı.

2023.12.11 19:55 - Son Güncellenme: 2023.12.11 20:40 - Spor - ZEYNEP ÇELİK
A
İlk aday Bekir Ön konuştu, yarın da Raşit Barışıcı Özlüce'ye gidecek

HABER MERKEZİ / BURSADA BUGÜN

Bursaspor'da Başkan Recep Günay'ın salı günü istifa dilekçesi yazıp kulüpten ayrılmasıyla başlayan süreçle ilgili sıcak gelişmeler yaşanıyor. Yeşil-beyazlı yönetimin, perşembe günkü basın toplantısında "başkanlığa aday olacak varsa, kulübe görüşmeye bekliyoruz" açıklamasının ardından bugün kulüpte hareketli saatler yaşanmaya başladı.

BEKİR ÖN: NE GEREKİYORSA YAPACAĞIM

Başkan adayı olduğunu açıklayan Bekir Ön, Özlüce'de Bursaspor 2.Başkanı Metin Genç ile birlikte düzenlediği basın toplantısında, "Bursaspor sahipsiz kalmaz" dedi. Aday Ön, "seçilirseniz transfer tahtasını açacak mısınız?" şeklindeki bir soruya, "Bunun için ne gerekiyorsa yapacağım" cevabını verdi.

KONGRE TARİHİ AÇIKLANMADI

Bursada Bugün'de yayınlanan Bursa'da Spor programına, "Biz kongre kararı alıyoruz. Paralı adayları bekliyoruz" diye mesaj atan 2. Başkan Metin Genç ise, toplantıda olağanüstü kongre ile ilgili herhangi bir kongre tarihi açıklamadı.

RAŞİT BARIŞICI DA SALI GÜNÜ YÖNETİMLE GÖRÜŞECEK

Başkan adayı olacağını medyaya açıklayan eski yönetici Raşit Barışıcı, yarın (salı) Özlüce İbrahim Yazıcı Tesisleri'ne giderek yönetimle görüşecek. Barışıcı'nın yarın saat 12.00'de başlayacak Özlüce'deki görüşmenin ardından bir basın açıklaması yapması bekleniyor.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2023.12.11 19:55 - Son Güncellenme: 2023.12.11 20:40 - ZEYNEP ÇELİK
A