İlhan Parlak'tan 2 yıl sonra bir ilk!

İlhan Parlak'tan 2 yıl sonra bir ilk!

Gaziantepspor'un 2-2 berabere kaldığı Kayserispor maçındaki ikinci golü atan İlhan Parlak, oyuna sonradan girerek takımına 1 puan kazandırırken aynı zamanda attığı golle 2 yıl aradan sonra golle tanışmış oldu.

2016.02.22 09:55 - Son Güncellenme: 2016.02.22 09:55 - Spor - HABER MERKEZİ
A
İlhan Parlak'tan 2 yıl sonra bir ilk!

Kayseri Erciyesspor'dan bonservissiz olarak Gaziantepspor'a transfer olan İlhan Parlak, iki sezon sonra golle tanıştı. Kırmızı-siyahlı ekibin deplasmanda Kayserispor ile 2-2 berabere kaldığı maçta ikinci golü atan tecrübeli forvet, maça yedek başlayıp mücadelenin 82. dakikasında Abuda'nın yerine oyuna girdikten 5 dakika sonra takımı adına beraberlik golünü kaydetti. İlhan parlak, en son golünü 2013-2014 sezonunda Kardemir Karabükspor formasıyla ligde Medicana Sivasspor'a gol atma başarısı göstermişti.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.02.22 09:55 - Son Güncellenme: 2016.02.22 09:55 - HABER MERKEZİ
A