İletişim Başkanı Altun 'Tıp Bayramı' mesajı verdi
İletişim Başkanı Fahrettin Altun, 14 Mart Tıp Bayramı dolayısıyla yayımladığı mesajda sağlık çalışanlarının bayramını kutladı.
2022.03.14 16:46 - Son Güncellenme: 2022.03.14 16:46 - Siyaset - HABER MERKEZİ
İletişim Başkanı Altun, Twitter'daki hesabından paylaştığı mesajında, "Zorlu bir Covid sürecinden sonra yeniden mesaimize başladık. Bu vesileyle hekimlerimiz başta olmak üzere tüm sağlık çalışanlarımızın 14 Mart Tıp Bayramı'nı kutluyorum" dedi.
