İldiz: "Kolay maç olmayacak"

İldiz: "Kolay maç olmayacak"

Kardemir Karabükspor'un teknik direktörü Yücel İldiz, "Lige verilen arayı değerlendirerek, iyi hazırlanıp çıkacağımız Boluspor maçında hedefimiz 3 puan" dedi..

2016.03.23 08:50 - Son Güncellenme: 2016.03.23 08:51 - Spor - HABER MERKEZİ
A
İldiz: "Kolay maç olmayacak"

İldiz yaptığı açıklamada, deplasmanda oynayacakları Boluspor maçının kendileri için çok zorlu geçeceğini söyledi.

Milli maçlar nedeniyle lige ara verildiğini hatırlatan İldiz, "Lige verilen arayı değerlendirerek , iyi hazırlanıp çıkacağımız Boluspor maçında hedefimiz 3 puan. Kolay maç olmayacak. Boluspor bu ligin köklü ve kaliteli takımlarından. Ancak bizimde üst lige çıkma hedefimiz var ve bu yolda ilerliyoruz. Kaybetmek istemiyoruz." diye konuştu.

Öte yandan kırmızı-mavili ekip, 3 Nisan'da karşılaşacağı Boluspor maçının hazırlıklarına başladı. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.03.23 08:50 - Son Güncellenme: 2016.03.23 08:51 - HABER MERKEZİ
A