İlaçtan zehirlendiler

İlaçtan zehirlendiler

Aksaray'da tohum ekiminde kullanılan ilacı soluyan iki kişi hastanelik oldu.

2014.10.14 15:13 - Son Güncellenme: 2014.10.14 15:13 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
İlaçtan zehirlendiler

Aksaray Merkez Alayhan Köyünde ekeceği tohumları ilaçlama yaparken zehirlenen iki kişi hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı.

Edinilen bilgiye göre; Aksaray Merkez Alayhan köyünde ekecekleri tohumlara ilaçlama yapan iki kişi kullandığı tarım ilacını soluması sonucu zehirlendi.

112 acil servis ekipleri tarafından olay yerinde ilk müdehalesi yapılan yapılan vatandaşlar Aksaray Devlet Hastanesine kaldırıldı.

Hastanede tedavi altına alınan iki kişiden birinin durumun ağır olduğu ve yoğun bakım ünitesine alındığı diğerinin ise sağlık durumunun iyi olduğu öğrenilirken olayla ilgili soruşturma başlatıldı. 

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2014.10.14 15:13 - Son Güncellenme: 2014.10.14 15:13 - HABER MERKEZİ
A