İlaçta protokol sorunu çözülemiyor
Türk Eczacılar Birliği Genel Başkanı Erdoğan Çolak, Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) ile 31 Mart'ta sona erecek ilaç protokolünü taleplerinin kabul edilmemesi halinde uzatmayacaklarını açıkladı
2016.03.30 12:50 - Son Güncellenme: 2016.03.30 12:51 - Güncel - HABER MERKEZİ
Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) ile Türk Eczacılar Birliği (TEB) arasındaki ilaç protokolünün süresi yarın bitiyor. Taraflar bugün yeniden biraraya gelecek.
TEB Genel Başkanı Erdoğan Çolak, dün Başkanlar Danışma Kurulu toplantısında tüm eczacı odaları başkanlarıyla durumu değerlendirdiklerini söyledi.
Çolak, Çalışma Bakanı Süleyman Soylu'nun teklifini yetersiz bulduklarını belirtti.
Çolak, "Haklı taleplerimizin kabul edilmemesi halinde 31 Mart'ta sona erecek protokolü bir kez daha uzatmayacağımızı, sözleşmeyi feshedeciğimizi 1 Nisan itibariyle noter kanalıyla kuruma bildireceğimizi üzülerek ilan ediyoruz" dedi.