İlaçla intihara teşebbüs etti

İlaçla intihara teşebbüs etti

Tekirdağ'ın Muratlı ilçesinde intihara teşebbüs eden kişi hastanelik oldu.

2022.03.04 17:36 - Son Güncellenme: 2022.03.04 17:36 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
İlaçla intihara teşebbüs etti

Olay, akşam saat 21.55 sıralarında meydana geldi. İddiaya göre; henüz nedeni öğrenilemeyen şekilde bir miktar ilaç içen G.T. adlı kadın, ilaç zehirlenmesi gerekçesiyle Muratlı Devlet Hastanesi Acil Servisi'ne kaldırıldı. Burada ilk müdahalesi yapılan G.T., ambulansla Tekirdağ Şehir Hastanesi Acil Servisi'ne sevk edildi.

G.T.'nin hayati tehlikesinin olmadığı öğrenilirken, intihara teşebbüs gerekçesiyle soruşturma başlatıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2022.03.04 17:36 - Son Güncellenme: 2022.03.04 17:36 - HABER MERKEZİ
A