İlaç içerek intihar etmek istedi

İlaç içerek intihar etmek istedi

Şanlıurfa'da bir kişi ilaç içerek intihar etmek istedi. Hastaneye kaldırılan şahsın tedavisi sürüyor.

2016.09.29 18:31 - Son Güncellenme: 2016.09.29 18:31 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
İlaç içerek intihar etmek istedi

Edinilen bilgiye göre olay, Şanlıurfa'nın Haliliye İlçesine bağlı Yenişehir Mahallesinde yaşayan B.T.(24), henüz bilinmeyen bir nedenle evdeki çok sayıda ilacı içerek intihar etmek istedi.

Yakınlarının fark etmesi üzerine B.T, olay yerine çağrılan ambulansla Mehmet Akif İnan Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırıldı.

Şahsın tedavisi sürerken, polis olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.09.29 18:31 - Son Güncellenme: 2016.09.29 18:31 - HABER MERKEZİ
A