İl Sağlık Müdürlüğü'nde Covid-19 ölümü

İl Sağlık Müdürlüğü'nde Covid-19 ölümü

İstanbul İl Sağlık Müdürlüğü'nde şoför olarak çalışan İsmail Sülü corona virüs nedeniyle hayatını kaybetti.

2020.07.09 11:37 - Son Güncellenme: 2020.07.09 11:37 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
İl Sağlık Müdürlüğü'nde Covid-19 ölümü

İstanbul İl Sağlık Müdürlüğü'nde şoför olarak çalışan bir kişi, yeni tip corona virüs (Covid-19) nedeniyle yaşamını yitirdi.

VEFATI, İL SAĞLIK MÜDÜRÜ DUYURDU

Ölüm haberini, İl Sağlık Müdürü Kemal Memişoğlu duyurdu.

Memişoğlu, "Çalışma ve yol arkadaşımız İsmail Sülü'yü Covid-19 sebebiyle kaybettik. Ailesine, sevenlerine sabır ve başsağlığı dileriz" ifadesini kullandı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.07.09 11:37 - Son Güncellenme: 2020.07.09 11:37 - HABER MERKEZİ
A