İl merkezinde 1 düzensiz göçmen yakalandı

İl merkezinde 1 düzensiz göçmen yakalandı

Göçmen Kaçakçılığı ile Mücadele ve Hudut Kapıları Şube Müdürlüğü ekiplerince yürütülen çalışmalar kapsamında il merkezinde 1 düzensiz göçmen yakalandı. Şahsın Bandırma GÖKSEM'e teslim edildiği bildirildi.

2026.02.09 14:46 - Son Güncellenme: 2026.02.09 14:46 - Güncel - İHA
A
İl merkezinde 1 düzensiz göçmen yakalandı

Göçmen Kaçakçılığı ile Mücadele ve Hudut Kapıları Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından göçmen kaçakçılığıyla mücadele çerçevesinde il genelinde sürdürülen denetim ve uygulamalar aralıksız devam ediyor. Bu kapsamda il merkezinde gerçekleştirilen kontroller sırasında 1 düzensiz göçmen yakalandı.
Yakalanan düzensiz göçmenin kimlik tespit ve idari işlemlerinin ilgili birimlerce yapıldığı, işlemlerinin tamamlanmasının ardından Bandırma Geri Gönderme Merkezi'ne (GÖKSEM) teslim edildiği öğrenildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2026.02.09 14:46 - Son Güncellenme: 2026.02.09 14:46 - İHA
A