İkinci sınıf öğrencisinden Başbakan'a mektup

İkinci sınıf öğrencisinden Başbakan'a mektup

Manisa ziyareti sırasında 7 yaşındaki bir öğrenci Erdoğan'a yazdığı mektubu verdi.

2013.12.29 13:13 - Son Güncellenme: 2013.12.29 13:13 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
İkinci sınıf öğrencisinden Başbakan'a mektup

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, toplu açılışlar için hafta sonunu geçirdiği Manisa'da, Ak Parti il binasının açılışını yaptı.

"TAYYİP DEDECİĞİM SENİ ÇOK SEVİYORUM"
Başbakan Erdoğan, il binasına geldiği sırada, kendisini kapıda karşılayan Çağatay Uluçay İlkokulu 2'nci sınıf öğrencisi 7 yaşındaki Beyza Dursun, üzerinde, 'Sevgili Tayyip dedeciğim seni çok seviyorum ve senin için dua ediyorum. Ellerinden öperim' yazılı kartpostalı verip evlerine davet etti.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.12.29 13:13 - Son Güncellenme: 2013.12.29 13:13 - HABER MERKEZİ
A