İki ton Antep fıstığı çaldığı iddia edilen şüpheliler yakalandı

İki ton Antep fıstığı çaldığı iddia edilen şüpheliler yakalandı

Gaziantep'in Karkamış ilçesinde ağaçlardan yaklaşık 2 ton Antep fıstığı çaldığı iddiasıyla iki zanlı gözaltına alındı.

2020.07.31 22:54 - Son Güncellenme: 2020.07.31 22:55 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
İki ton Antep fıstığı çaldığı iddia edilen şüpheliler yakalandı

Alınan bilgiye göre, İl Jandarma Komutanlı ekipleri, Karacun Mahallesi'nde A.K'ye (34) ait bahçedeki ağaçlardan Antep fıstığı çalan şüphelilerin yakalanması için çalışma başlattı.

Civar mahallelerdeki güvenlik kamera kayıtlarını inceleyen ekipler, kimliğini tespit ettiği 2 şüpheliyi yakaladı.

Çalınan yaklaşık 2 ton Antep fıstığı, Nizip ilçesindeki bir fıstık kavlatma tesisinde ele geçirildi ve sahibine teslim edildi.

Gözaltına alınan zanlıların jandarmadaki işlemleri sürüyor.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.07.31 22:54 - Son Güncellenme: 2020.07.31 22:55 - HABER MERKEZİ
A