İki komşunun acı kaderi
Konya'nın Merkez Meram ilçesinde oturan demir ustası adamın eşi ve komşusu büfe işletmecisi adamın eşi evi terk etti. Eşlerinden haber alamayan 2 adam Karahüyük Mahallesi Hatıp Caddesi'ndeki bir inşaatın 6'ncı katına çıkarak intihara kalkıştı.
2012.09.14 22:33 - Son Güncellenme: 2012.09.14 22:34 - Yaşam - HABER MERKEZİ
Ramazan S. ve Mehmet B., çevredekilerin ihbarı üzerine olay yerine gelen polise, eşlerinin evi terk ettiğini ve eve geri dönmelerini istediklerini söyledi. Polisin, ikna etmesi üzerine aşağı indirilen iki komşu, ifadesi alındıktan sonra serbest bırakıldı. Hala eşinin nerede olduğunu bilmediğini ve görüşemediğini dile getiren Mehmet B., yaklaşık 10 gün önce işe gittikten sonra evde olan eşi Zübeyde B.'nin, komşusu Ramazan S.'nin eşi Fatmaana S. ile birlikte eşyaların bir kısmını ve 8 yaşındaki çocuğunuda alarak evi terk ettiğini anlattı.